Cum functioneaza Ideacamp?

Cu IdeaCamp obtii eficient idei si solutii de la colegii tai pentru depasirea unor provocari importante de business sau pentru atingerea obiectivelor.

1. Alege o problema cheie

Problemele identificate trebuie sa fie specifice, bine conturate si actionabile

Ex. Imbunatatirea unui produs sau serviciu existent, lansarea unui nou produs, lansarea unei campanii inovatoare de marketing, cresterea vanzarilor, imbunatatirea unui proces, cresterea gradului de loialitate a clientilor, cresterea satisfactiei angajatilor, reducerea costurilor operationale etc. Mai multe exemple aici.

2. Lanseaza o campanie de idei

Invita echipa, departamentul sau intreaga organizatie

Descrie problema sau situatia pentru care ai nevoie de idei si solutii. Ataseaza eventuale documente suport, alege participantii si perioada de desfasurare. In mai putin de 30 de minute campania poate fi lansata.

3. Participantii propun idei si solutii si colaboreaza pentru imbunatatirea lor

Interactivitatea si dinamismul campaniei sunt asigurate de functionalitatile moderne

Tinand cont de nevoia descrisa, participantii propun idei si solutii in cadrul campaniei. Ideile vor fi vizualizate de catre toti colegii, ele putand fi votate, discutate si imbunatatite, valorificand astfel intr-un mod eficient inteligenta colectiva a participantiilor.

4. Ideile sunt evaluate pe baza unui scorecard

Defineste propriile criterii si ponderea acestora

Cu IdeaCamp evaluarea ideilor si solutiilor se face online pe baza criteriilor de evaluare pre-definite. Exemple de criterii des intalnite sunt: reducerea costurilor, gradul de noutate, economia de timp, satisfactia clientului, simplificarea procesului, alinierea cu obiectivele organizatiei, implementabilitate, scalabilitate, etc.

5. Selecteaza ideile castigatoare

Desemneaza ideile castigatoare tinand cont de scorul obtinut la evaluare

Cele mai bune idei sunt desemnate tinand cont de scorul obtinut in urma evaluarii. O parte din ideile propuse de-a lungul campaniei se implementeaza, altele raman in stand-by sau sunt respinse. Indiferent de rezultat, participarea este un castig important atat pentru organizatie cat si pentru echipa.

6. Recompenseaza castigatorii

Cele mai bune idei pot fi recompensate

Recompensarea si recunoasterea celor mai bune idei incurajeaza comportamentele inovatoare asigurand astfel calitatea rezultatelor viitoarelor campanii.